Forum Gra Na Podstawie Anime Wybraniec Smokw Strona Gwna Gra Na Podstawie Anime Wybraniec Smokw
Gra o Anime Wybraniec Smokw
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Ja polecam bo wiele razy stosowałam i naprawdę pomaga.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra Na Podstawie Anime Wybraniec Smokw Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Extraklasa
Extraklasa



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Pi 23:07, 04 Kwi 2014    Temat postu: Ja polecam bo wiele razy stosowałam i naprawdę pomaga.

Z własnego doświadczenia jeżeli już to zachęcam do picia suszu Ziół Tybetańskich ale tylko oryginalnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
jaki jest moral ,,,, pa!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CWICZE

Nikt mi nie chce uwierzyć, że domowymi sposobami da się z czarnulki przerobić na śliczną paseczkowaną blondi ale niedoświadczonym panion takiego typu samodzielnych eksperymentów nie polecam, bo może się to niefajnie skończyć. [link widoczny dla zalogowanych] masaz bańka chińska ,zatrudnilam do tego mez a właczyłam yutube i tma pokazałam jak ma wykonywac na poczatku 5 razy w tygodniu
najpiękiniejszu utwór - \wiosna\ sztrausa Bedziesz za to płaciła czy mają kontrakt z NFZ ? Męża trochę poniosło z tym basenem bo obiecał że basenu do soboty nie będzie, na szczęście dzieci jeszcze nie znają się który to dzień, więc dla przykładu jutro kara na basen, ale już pojutrze jak będzie pogoda to im naleję wody, chyba że dalej będą afery. Wpisz w bearsharze to i napewno znajdziesz zawsze z kims jest milej i razniej czy ktos moglby mi pomoc... [link widoczny dla zalogowanych]
Na końcu są o tym info. białą ze skóry. a co do grzywki to niestety ja musze ja prostowac bo inaczej nie da rady... Tutaj znów polecam wizytę u fryzjera, który doradzi jaką szamponetkę wybrać. tez sie zastanawiam jak można występowac w takim tantetnym serialu- który jest o niczym. moja mama całe życie zawodowe była położna i NIGDY nie zarabiała 600 zł! np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

agcia
[link widoczny dla zalogowanych]
tu studiuja dziewczyny w niemczech Jak powinnam przygotowac sie do zabiegu??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja kupiłam nawet na to konto sokowirówke ... [link widoczny dla zalogowanych] Czy moze to być podrażnienie lub reakcja alergiczna czy może to jakieś zapalenie?
No, chyba ze przyjada do UK. Zbadano 22 rodzaje trucizn produkowanych w jelicie grubym, które nie usuwane prawidłowo, przenikają do krwiobiegu. Gdy za duzo łykasz witaminy np.c, możesz się nabawić kamnicy nerek. teraz na wakacje zapene jakies sandalki moze cos na koturnie z korka beda pasowały. uda nam sie napewno !!!!!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Objawy: bo pelne zatowarowanie kosztuje i zajmuje miejsce, a przecież klientkę zawsze można wcisnąć w to, co jest (\pani se najwyżej zwęzi\, zgodnie z następującym \profilem szkolenia\: Ale po tym czyszczeniu dosłownie wszystkie plamy, poza jedną z herbaty, Bzybzy i naprawde placisz tylko 17 za miesiac A mi się najbardziej podobała chyba postać Blacka . Prosze o tytul i wykonawce jak mozna. to może być niedobór wit.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest jednak jeden problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rower i chodzenie po górach powodują bardzo duze spalanie zastanawiam sie czy przypadkiem twoje sadełko nie zamienia się w piękne mięśnie ... Skusiałam się na thorna 4145 i co?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dajcie jej zyc , niech robi kobita co chce , jak sie komus nie podoba to nie musi na nia patrzec i tyle . [link widoczny dla zalogowanych] nie wybaczylabym sobie jakbym wybrala lekarza ktory zrobilby mi swinke czyli bardzo mocno zadarty nosek, ktory bylby totalnie inny od mojego poprzedniego, a z profilu tzw.
Z rzadnym z tych problemow nie udało mi się wygrać przez 10 lat pomimo prób, aż znalazłem się na kompletnym dnie . witam wszystkich pomozcie szukam ginekologa ktory mowi po polsku w ulm i okolicach ????? -ung faktycznie zawsze damski, ale to mała pociecha. Male pytanie. jeszcze raz gratuluje. [link widoczny dla zalogowanych]
dzięki wielkie, właśnie tak myśle, że najpierw się zbadam i dopiero bede myslala o cytologii bo jaki w tym sens? Mamo bliźniaków no jak tak narzekam, to myślę o Tobie, bo wiem, że Twoi też nieźle dają w kość. Dopóki nie usunie się podrażnienia nie ma szans na zagojenie się. lepiej nie wycinac u chirurga bo w kólko bedzie to samo ja tak mialam .... A chyba nie chcesz na włsnym weselu biegać po godzinkę \przypudrować nosek\. niestety w sieci krąży duzo ofert tyle ze nigdy nie wiadomo co sie kupuje ;-( Momentalnie spuchły mi nogi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zgadzam się z przedmówcą.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytam i większość pisze, że pije nawet 4-5 lit, jak to jest? Toksoplazmoza sama w sobie nie jest aż tak niebezpieczna (choruje na nią co 3 osoba i się uodparnia).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdy będę miała 18 lat idę na operację pomniejszenia. [link widoczny dla zalogowanych] - dodatkowo w tej dziurce niefartownie znalazła się kokardka od szwu, która powinna wystawać chyba poza dziąsło jako zawiązanie - a siedzi w tej dziurce i jak ruszam językiem i zahaczam o dwie wystające nitki połączone z tą kokardką, poruszają również ją - w środku dziąsła
odświeżam Masz zabuzenia rownowagi?masz sile by wstac.zlozka? Martwię sie o partnera, bo jeśli jemu też coś jest? chociaż może nie koniecznie.... a len tez juz zaczyna mnie opuszczac coraz czesciej mam ochote na zwykle porzadki lub cos innego bo na poczatku to byla katastrofa nawet ze zwyklym wstaniem z lozka . [link widoczny dla zalogowanych]
Faktycznie nadaje twarzy fajny koloryt jednak jest dość tłusta, a ja mam tłustą cerę, dostaję po tym kremie strasznych wyprysków. Dretwienie konczyn. i pisze to 100% facet. nie miałam czasu przepisać I to musi trochę potrwać. Bez wzgledu na to, jak dobry by nie byl jesli masz sklonnosci do infekcji lub za malo bakterii kwasu mlekowego lub po prostu kijowa odpornosc... szukam dziewczyny która przyjedzie do mnie do domu uzupełaniać tipsy i depilowac nóżki wodskiem!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Extraklasa
Extraklasa



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Pi 23:08, 04 Kwi 2014    Temat postu: kamuś ,dzięki ,że wierzysz i pocieszasz mnie iż będę m

Ja nie wiedziałam o tym, ale mój organizm był mądrzejszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja chcę mieć takie ciało :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to przecudowna kobieta! [link widoczny dla zalogowanych] Jestem chrzestną...
Włoski błyszczą =D Trafiła, przez przypadek, do blondyneczki , chyba Kamili. Nie wiem czy chdzi ci moze o \ Czarodziej Kazzam\ Daje ci link do filmweb z tym filmem [link widoczny dla zalogowanych] Witaj olala no i już masz to za sobą.Gardło poboli trochę ,po intubacji tak jest ale z dnia na dzień będzie coraz lepiej. A na tym nie da się zarobic kokosów. [link widoczny dla zalogowanych]
odmłodzić twarz mozna poprzez stosowanie witaminy C , moze byc kupne serum ,ok 50-60 zł ,albo wlasnorecznie zrobione albo zwykle krople z wit C dla dzieci np Juvit ,Cevikap .. Zaplacilam 100zł. takie widoki Tyszkiewicz mnie wkurza a tym wolnym mówieniem i jak zadziera głowe i nos do góry , taka pyszna się wydaje wtedy. Jest zlosliwy na maxa...eh W ulotce jest napisane ze w ciązy nie mozna brac Bromergonu ale czytałam gdzieś na forum że do 12 tygodnia ciązy sie to świńswo zażywa?? bole.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja jestem z tych, ktorzy preferuja dlugi sex (choc nie zawsze).
[link widoczny dla zalogowanych]
Rodzinka Beckhamów: Znieczulenie było spoko, 2 razy zakuło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
biore drugie opakowanie a w zapasie mam jeszcze trzecie bo jest promocja-zamiast 40, 60 kapsułek za 139 zł w aptece internetowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale ciaze masz wysoka i zaczelas brac leki.. [link widoczny dla zalogowanych] marysia z PM, moze Mucha?......
A gronkowiec jest grożny dla matki i dziecka. A nie moge sie doczekac tym bardziej, ze przyszla bratowa jest w ciazy i mamy zamiar uczcic to w rodzinnym gornie w komplecie A u mnie w ogole tez duzo sie dzieje, bo kupujemy mieszkanie i jest spore zamieszanie. [link widoczny dla zalogowanych] Zawsze wszystkim objawom towarzyszy ogarniający kończynę chłód. Wyglądałam i czułam sie strasznie. [link widoczny dla zalogowanych]
51063 Köln kiedyś nawet stoiąc w kolejce do kasy powiedziałam że zapomniałam chusteczek do nosa a on ze swoim uśmieszkiem podał mi oczywiście velvety. no ale przywrocilyscie mi wiare w internet.. Aerosmith - I Dont Wanna Miss A Thing Pozatym czasami chcemy wyglądać tak jak zrobic się nie da. Ale ciężko jest. siekmano ;* ja tez mam blond krecone loczki i czasem mnie strasznie wkurzaja, ale tak wlasciwie jestem z nich dumna wszyscy sie nimi zachwycaja a dziewczyny mi zazdroszcza;/ no coz bywa...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tyle jadu jest w niektórych kobietach ,że biją na głowę facetów...Potem nie ma się co dziwić że wiele normalnych kobiet ma jakieś kompleksy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Facet idzie gapi się a tu ciężarna siura,ale mi było głupio
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

aha i jeszcze jedno... [link widoczny dla zalogowanych] Nie ma co tak ciągle narzekać, wkrótce wypłaty i przekonamy się że jednak może być gorzej.
Może to śmieszne ale nic na to nie poradzę. Polecał nam codzienne zjadanie kilku plasterków sera typu camembert lub bri, bo właśnie w nich jest tego składnika najwięcej. Pierwsza ciąża zero objawów, nic poprostu niczego nie czułam i się bardzo cieszyłam okazało się że przedwcześnie, ciąża obumarła w 11 tygodniu bo było zbyt mało hormonu ciążowego do podtrzymania ciąży. lekarz mnie nastraszył, że uhodowałam potwora i wyrzucenie go z mojej szyi zajmie mu 3 godziny? Wracał do antybiotyków, które i tak nie pomagały. [link widoczny dla zalogowanych]
Znam co najmniej 3 osoby ktore tak samo potraktowali Proszę o odpowiedź. W tamtym roku przekroczyłam magiczne 3+0 i wcale sie źle z tym nie mam tylko ta samotnośc, a bardzo lubię gdzieś łazić: Thomas bardzo dziękuje za pomoc. w takim razie lubie 5 dni przygotowania (bo tyle zamierzam) stosujac sie do zaleceń żywnościowych, za wyjątkiem jedynie kefiru, a jeść do końca po 1000-1500 kcal... jak Wy to znosicie??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ten interes w moim przypadku to totalna kalpa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przed operacją trzeba zmyć lakier z paznokci, pozdejmować łańcuszki pierścionki itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powodzenia! [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam
Podiala ja niestety nieiwem bo jestem ze slaska. Co do tej oponki to wielka nie jest, widoczna z przodu też nie - jedynie z boku ją widać .. bardzo prosze tu o pomoc.. Dni plodne sa wtedy kiedy sluz jest konsystencji bialka kurzego, najlepiej robic obserwacje oraz kupic sobie testy owulacyjne. intensywne ciepło nie brzmi zachęcająco, ale już za późno, umówiłam się na 28 na wizytę u lekarki z tego osteomedu (dziękuję) co prawda przeraziły mnie ceny zabiegów, ale cóż zrobić, gdy chce się być ciągle młodą... [link widoczny dla zalogowanych]
Witam ! ciemno podbarwiony, krwisty mocz; A. A przechorowanie daje odpornosc duza wyzsza,praktycznie 100%,wirus potem jest uspiony i ewentualnie przy dzuym spadku odpornosci moze sie ujawnic w postaci polpasca. W przeciwnym razie narażasz partnera na zarażenie (jeśli to on ciebie nie zaraził), co w efekcie końcowym przyczynia się do możliwości powtórnego zarażenie się od partnera - czyli błędne koło. Postanowiłem zamówić firmę, która zajmuje się tym profesjonalnie. Ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Extraklasa
Extraklasa



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Pi 23:10, 04 Kwi 2014    Temat postu: a jak znalezc takiego wloskiego czata?Chetnie bym sobie z ki

Musi się zregenerować i fizjologicznie i mentalnie, aby znów stać się aktywnym.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja juz zapomnialam i tobie tez tak radze. Dzień był trudny, bo upalny a miałam wiele spraw do załatwienia, czułam się slabo i marzył mi się odpoczynek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cześć dzisiaj jest mój 7 dzień A6W Jak na razie nie widzę żadnych efektów, może dlatego, że mam dość dużo tłuszczyku na biodrach i brzuchu Też ćwiczę Zumbę już od tygodnia codziennie Zobaczymy co z tego wyjdzie.. [link widoczny dla zalogowanych] Napisałam do dwoch lekarzy z zapytaniem o to i o ceny takich zabiegów.
Nie korzystam już z \pomocy\ chirurgów. Mialam plamienia. KROK 2 Ja mam 29 lat i bardzo mi zalezało , bardzo się staraliśmy aby mieć dziecko przed 30, jak widac nie zawsze jest tak jakbyśmy chcieli. Ten swiat jest chwilami tak beznadziejny i niedoskonaly ze trace nadzieje na jakiekolwiek marzenia i plany bo wiem jak latwo je los rujnuje. [link widoczny dla zalogowanych]
dostałem nici rozpuszczalne i zastanawiam się nad wizytą u denty żeby mi odciął ten zwisający kawałek (nitka co się rozplątała z 1 szwa) ale to dopiero jutro Nie nawidzę lata .Nie nawidzę swoich wielkich cycek. I it nie my sie podniecamy, tylko widać że wy palanty i powiem wam,że najlepiej to włóżcie sobie w tyłek kostkę rosołową i posypcie pieprzem - to może wam mózg przeczyści - o ile go macie palanty! Może się skuszę.. Chyba tak jest, że dostaje sie listę pełnomocników i wybiera się spośród nich. polega to na tym ze ona ponownie moze wstapic w zwiazek malzenski natomiast on nie. Chciałam się dowiedzieć jak jest naprawdę we Wloszech tzn czy żyje się na lepszym poziomie niż w Polsce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

lub w kosmetycznych tez mozna o takie poptyac, jesli nie chcesz z tej firmy.
[link widoczny dla zalogowanych]
bo niby z jednej strony mi pasujer ale z drugiej cos jest nie tak pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tam ktoś fajne porady umieszcza. [link widoczny dla zalogowanych] Witajcie Jestem 18-letnią dziewczyną, która obecnie mieszka we Wrocławiu.
Mam nadzieje ze nie bede wygladac jak debil [?] 2 zł w aptece) a ja skończyłąm prasowanie, szykuję ubrania dla syna na wyjazd w niedzielę, więc jutro ciąg dalszy prania i prasowania tarele morele ----> moja mama miała tylko jeden objaw tzn taki że zaczęła mieć bardzo nieregularne miesiączki i/lub plamienia w środku cyklu Chcę iśc do fryzjera,ale niewiem co sobie zrobić!!doradzcie mi!!(mam 14 lat). [link widoczny dla zalogowanych]
dzieki za rade ale ile trzeba sie powstrzymac od wspolrzycia? Uwierzyłabym w 10 000zł jeśli ktoś nie jest ubezpieczony. ale juz schydłam 4 kg polecam! Ważyłam 70kg teraz ważę 55kg. Wybierajcie dobre kursy z dobra marką. A martwić się nie martwię. Link otworzy się napewno jesli się go skopiuje i wklei w przeglądarke.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] orodu/zewoponowka.swf
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc dziewczyny! shiba
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poniedziałkowy poranek, czyli zaczynamy kolejny tydzień. [link widoczny dla zalogowanych] Minimum dwa razy dziennie należy myć zęby i język.
a facetów: Ale ponieważ jestem urodzoną optymistką to wierzę, że będzie lepiej. forach internetowych czy gazetach lokalnych? różne przypadki chodzą po ludziach. Z dnia: [link widoczny dla zalogowanych]
Zly adres mailowy sie wyswietlil prawidlowy to [link widoczny dla zalogowanych] Dopiero teraz po 4 miesiacach? Mam suchą skórę, od zawsze. Co to może oznaczać? Ale fakt slyszałam o takich Pielgrzymkach i tam naprawdę można poznać bliżej wiele osób A z drugiej strony jak celem mojej Pielgrzymki ma być przepychanie się między rozwrzeszczanymi małolatami, żeby być jak najbliżej fatalnego to ja chyba dziękuję I had this flashback of how I felt sitting on the plane and finally realised I had to do something. Stosuję te tabletki od 4 tygodni.Faktycznie na opakowaniu literki są TYLKO CHIŃSKIE więc za dużo się nie dowiemy natomiast na pewno szukając inf.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A może poprostu źle myślę
[link widoczny dla zalogowanych]
Reklamy byli hihihihi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

odpowiednio [link widoczny dla zalogowanych] no to moze tak:
Na rowerku raczej niet! Czynność powtarzamy 100 -200 razy przez kilka dni chociaz efekty mogą już być po pierwszym razie. tofka - mi też ciągle wydawało się, że coś jest nie tak. Pozdrtawiam sabcia 85 -40 blach? [link widoczny dla zalogowanych]
bolesność okolicy lędźwiowej poniżej dolnych żeber, nie nasilająca się podczas ruchu; Ja powiększyłam sobie usta klika dni temu u dr Rydzewskiej w gabinecie w Miechowie .Jestem bardzo zadowolnona. dałam sobie prawo do tego żurku. jeśli ktoś ma widoczny ciemny osad od papierosów, kawy, herbaty to piaskownie polecam bo to wszystko zostanie wyczyszczone i różnica bedzie widoczna, ale jezeli nie ma widocznych osadów to nie warto przez to przechodzić, zęby bielsze nie będą 2 porcje To jeszcze Ci mało Liili. Oktavka,Macro a jak wasze wrażenia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra Na Podstawie Anime Wybraniec Smokw Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin